STRATEGIJA
V sodelovanju s službo za korporativno komuniciranje Lidla Slovenija je nastal koncept, ki dopušča ustvarjalno svobodo, ne pa tudi stihijskih odločitev.
Prvovrstna vsebina
Znanje in ustvarjalnost slovenskih kulinaričnih navdušencev in blogarjev pretapljamo v premišljeno vsebino. Skupaj ustvarjamo sodobne, a uporabne in preproste recepte, ki vplivajo na prodajo sestavin. Odpiramo pomenljive teme, ki gradijo zaupanje, in pripravljamo zabavne vsebinske grižljaje, ki negujejo zvestobo in so privlačni za vse bralce, še posebej pa za ženske kot tisto skupino, ki živila kupuje najpogosteje.
Avtentičnost sporočil
Vsebina revije sledi trem ključnim sporočilom:
- vi (kupci) ste navdih za vse, kar dela Lidl Slovenija;
- Lidl Slovenija sodeluje z lokalnimi talenti, jih zavzeto in iskreno podpira pri njihovih prizadevanjih, podpira pa tudi svoje zaposlene, ki revijo prvi in brezplačno dobijo v svoje roke;
- Lidl Slovenija je najboljša, sodobna in cenovno dostopna trgovinska veriga v Sloveniji, njegovi izdelki (številni so tudi slovenskega izvora) pa so preverjeno visoke kakovosti.
Drzni cilji
Drzen cilj – revijo prodajati in ne podarjati – lahko dosežemo le z najboljšo vsebino. Strategija brez začetnih stroškov se je obrestovala, saj so izdaje večinoma razprodane. Lidl Slovenija pa tudi s ponudbo visokokakovostne revije, ki je del celovitega in obsežnega vsebinskomarketinškega načrta, utrjuje svoj položaj kakovostnega trgovca.