21. 03. 2024
Povezovanje trgov: kako lokalizirati globalno?
Kako celostno razumeti tujega naročnika in strateško lokalizirati njegove potrebe na našem trgu?
Poslovni idejnik
Komunikacijska orodja so lahko učinkovita le, če sledijo sodobnim uredniškim, novinarskim in korporativno-komunikacijskim smernicam. To dolgoročno prinaša komunikacijske in poslovne rezultate ter pomaga dosegati zastavljene cilje.
21. 03. 2024
Kako celostno razumeti tujega naročnika in strateško lokalizirati njegove potrebe na našem trgu?
21. 02. 2024
Tudi najbolj uveljavljene in prepoznavne vizualne podobe in znaki potrebujejo prenovo. Terjajo jih nove komunikacijske možnosti, tehnologije, priložnosti ter spremenjeni čas in uporabniki. Zamujanje nas lahko drago stane, prav tako pa tudi površno hitenje.
17. 01. 2024
Kaj se zgodi, ko ste zaljubljeni v nov izdelek, a brez zgodbe, ki bi »kliknila« z mladimi? Pogovorimo se o tem, kako zadeti pravi ton in pokazati, da ste na isti valovni dolžini.
MI PIŠEMO. ZGODBE IN KODO.
In to z užitkom. S celovitim marketinškim pristopom poskrbimo za načrtovanje, analizo, produkcijo in distribucijo vsebine ter za merljive rezultate, ki določajo uspešnost našega dela.
Ko naše stranke zaupajo kreativnosti, znanju in viziji PM ekipe, se rojevajo izjemne marketinške zgodbe. Naj vam jih predstavimo vsaj nekaj.
KAKO NAM USPE?
Imamo znanje, tehnologijo in izkušnje. In nikoli ne obupamo.
Bi radi izvedeli več o tem, kako se lotevamo izzivov?
Napišimo novo zgodbo skupaj
Je vaše povpraševanje občutljive narave? Bi želeli, da pride vaše sporočilo neposredno v direktorjeve roke?