Prostor dobrih zamisli.

Poslovni idejnik

Življenje je prizorišče neprestanih komunikacijskih izzivov in marketinških vprašanj. Iz agencije PM zanje vsak mesec ponudimo odgovore in rešitve.

Drsnik

Najnovejše

Prihaja čas dogodkov

Ste že spoznali Edvarda?

Prihaja tisto obdobje leta, ko postanejo dogodki najbolj zaželeno in učinkovito komunikacijsko orodje. Srečanja zaposlenih, predstavitve rezultatov, novinarske konference, promocije izdelkov, zabave, pogovori, srečanja s poslovnimi partnerji. Zagotovo pripravljate vsaj kaj od tega. In zagotovo ste se vprašali: kje?

Preberi več
Podravka d. d.

Coolie: umetna inteligenca, ki kuha poslovni uspeh

Kako lahko umetna inteligenca postane ključni zaveznik vašega podjetja? Podravka s pametno asistentko Coolie dokazuje, da umetna inteligenca pripomore k boljši poslovni učinkovitosti, optimizaciji procesov in uresničevanju strateških poslovnih ciljev. Skupaj smo razvili inovativno rešitev, ki presega klasične omejitve in omogoča podjetju, da s pomočjo umetne inteligence ne le avtomatizira procese, temveč tudi krepi svojo konkurenčno prednost.

Preberi več
Poslovni dogodki

Še leta vam bo(m) ostal v spominu

Ena od usodnih napak pri pripravi poslovnih dogodkov je prepričanje, da je prvi in glavni izziv sama organizacija, ne pa kreativna ideja in zamisel posameznega dogodka v povezavi s poslovnimi cilji. Hkratno razumevanje in upoštevanje strateških, marketinških, vsebinskih, medijskih, tehnoloških in organizacijskih elementov, začinjena s pravo mero kreativnega poguma, naj bosta ključni kriterij za izbor nosilca vašega bodočega poslovnega dogodka.

Preberi več
Porsche Center Ljubljana

Strast za marketinškim volanom inovacij

Kako lahko z inovativnimi pristopi in skupnimi vrednotami dosežemo vrhunske rezultate v zahtevnem poslovnem okolju? Preberite, kako smo to uresničili v sodelovanju s Porsche Centrom Ljubljana.

Preberi več

Zakaj potrebujete napredni iskalnik z AI podporo?

Strankam, ki iščejo, je treba ponuditi točno tisto, kar so iskale – in še več. Hitro in enostavno. Kako pospešiti nakupni proces na spletnem mestu z raznoliko ponudbo in ogromno vsebine?

Preberi več

Ali sveče gorijo ali svetijo?

Blagovna znamka je več kot le logotip, skladne barvne kombinacije ali slogan. Je predvsem pojem, ki zajema zaupanje in ugled. Z dosledno uporabo vseh naštetih elementov krepimo prepoznavnost in ugled blagovne znamke. Za vodilnega slovenskega proizvajalca solarnih in elektronskih sveč smo zato razvili novo arhitekturo znamke Vestina, svežo zgodbo in podobo. V zadnjih letih je namreč konkurenca v tej panogi vse močnejša, saj se delež sveč brez voska vztrajno povečuje, ta segment pa ima tudi največjo dodano vrednost za proizvajalce.

Preberi več

Prenova občinskega glasila v učinkovit medij

Komunikacijska orodja so lahko učinkovita le, če sledijo sodobnim uredniškim, novinarskim in korporativno-komunikacijskim smernicam. To dolgoročno prinaša komunikacijske in poslovne rezultate ter pomaga dosegati zastavljene cilje.

Preberi več

Povezovanje trgov: kako lokalizirati globalno?

Kako celostno razumeti tujega naročnika in strateško lokalizirati njegove potrebe na našem trgu?

Preberi več

Je čas za prenovo vaše vizualne podobe in znaka?

Tudi najbolj uveljavljene in prepoznavne vizualne podobe in znaki potrebujejo prenovo. Terjajo jih nove komunikacijske možnosti, tehnologije, priložnosti ter spremenjeni čas in uporabniki. Zamujanje nas lahko drago stane, prav tako pa tudi površno hitenje.

Preberi več

Znate začutiti in nagovoriti mlade?

Kaj se zgodi, ko ste zaljubljeni v nov izdelek, a brez zgodbe, ki bi »kliknila« z mladimi? Pogovorimo se o tem, kako zadeti pravi ton in pokazati, da ste na isti valovni dolžini.

Preberi več

Nove poti do kupcev

Kaj storiti, ko veste, da kupci sicer poznajo vaš produkt oz. znamko, vendar se njenih najboljših lastnosti, zaradi katerih je drugačna in res odstopa od konkurence, ne zavedajo dovolj. Kako smo se izziva lotili skupaj s Petrolom in se odpravili na pot z njihovimi gorivi Q Max?

Preberi več

Poletje v zgodbi

Zaradi česa vam bo ostalo v spominu letošnje poletje? Mi smo s Škodo zmagali na Dirki po Franciji, pa vi?

Preberi več

Kje ste nazadnje kupovali vino?

Danes nalivamo dva kozarca rešitev, da se vaša nova znamka uvrsti na prvo mesto lestvice priklica. Kako? Za začetek z vprašanjem: kje ste nazadnje kupovali vino? V Sparu? Morda. Zelo verjetno pa na Spar kot ponudnika vina z največjo izbiro svetovnih in lokalnih buteljk v Sloveniji niste niti pomislili. In prav to je bila naša naloga: Sparovo vinoteko potisniti na prvo mesto izbire resnih in manj resnih vinoljubov.

Preberi več

PRENOVITI ZNAMKO IN POSPEŠITI POSEL: RESNICA ALI IZZIV?

Kdaj ste nazadnje prevetrili svoje podjetje: si boste priznali resnico (in obdržali staro znamko) ali se lotili izziva (prenove)? 

Preberi več

Poslovna strategija kot (turistično) potovanje

Ključ do uspešnosti podjetja je dobra poslovna strategija. A pri tem je najpomembnejše, da jo znamo približati sodelavcem. Le če jo ti razumejo, vidijo v njej smisel in jo sprejmejo za svojo, bodo njeni zagovorniki in izvrševalci.

Preberi več

Zakulisje digitalnega zmagoslavja

Kako prenoviti kompleksno spletno stran in res doseči boljšo prodajo ter hkrati graditi lojalnost strank? Ni ga menedžerja, ki si ne bi zastavil takšnega vprašanja.

Preberi več

Praznovati ali ne praznovati, to je zdaj vprašanje

S parafrazo Hamletovega razmišljanja nagovarjamo dilemo, s katero se velikokrat srečujejo direktorji in njihova podjetja, ko se približajo okroglim obletnicam svojega delovanja.

Preberi več

Napišimo novo zgodbo skupaj