Ta spletna stran za izboljšanje uporabniške izkušnje uporablja piškotke. Poleg piškotkov, ki zagotavljajo funkcionalnost, uporabljamo tudi piškotke za potrebe spletne analitike. Z uporabo te spletne strani se strinjate z uporabo piškotkov. Če jih ne želite dovoliti, ustrezno spremenite nastavitve v brskalniku. Več informacij najdete v naši Politiki piškotkov.
23. 01. 2025
Najboljši oglas za zaposlene so zaposleni sami
Dinamična industrija z značilno sezonsko in krajevno fluktuacijo kadrov
Maistra Hospitality Group (MHG) je vodilno hotelirsko podjetje na Hrvaškem – njegova mreža zajema različne ravni turističnih struktur, od kampov ali celotnih turističnih naselij, v katerih lahko uživate v za zdaj še precej neokrnjeni jadranski obali, do petzvezdičnih hotelov z vrhunsko gastronomsko in wellness ponudbo. Zaposluje okrog 4000 ljudi, zato je Maistrina kadrovska služba že sama celo podjetje. V tej zelo razburkani panogi, v kateri je fluktuacija zaposlenih konstantna, tudi sezonsko in krajevno pogojena, so potrebovali močno oglasno akcijo, ki bi zagotovila dovolj velik nabor potencialnih rekrutov, že zaposlene pa bi navdušila, da bi z MHG sodelovali bolj dolgoročno.
Zaposleni so v rekrutacijskih oglasnih videih glavni protagonisti. Njihovo delo je fokus pripovedi in hkrati izpostavljen razlog, da hotelski in drugi turistični kompleksi delujejo in so videti tako, kot to narekuje znamka MHG.Rekrutacijska kampanja MHG: zaposleni kot glavni protagonisti
Namesto da bi delodajalec klasično, korporativno predstavil delovno mesto, smo pri snovanju rekrutacijske oglasne kampanje za MHG v fokus postavili zaposlene. Postali so glavni protagonisti, ki so neposredno v kamero brez filtra, a v duhu znamke MHG bodočim sodelavcem predali znanje o tem, kaj zajema njihovo delo, zakaj ga imajo radi, kako se počutijo v kolektivu in kakšne nove sodelavce si želijo v svojih ekipah. Pod drobnogled smo vzeli celotno kolesje zelo raznovrstnih služb v ozadju velikih turističnih struktur, ki so zaslužne za brezhibno delovanje, a so širšemu občinstvu, sploh pa gostom skrite. Da bi možnosti zelo različnih tipov zaposlitev čim bolj približali morebitnim novim kadrom, smo zasnovali 19 kratkih videov.
Razdelili smo jih v štiri skupine:
- hitre izpovedi zaposlenih o pridobljenih izkušnjah na različnih položajih, tudi kadrovskih;
- nasveti zaposlenih novim kandidatom, kako se prijavijo na posamezno delovno mesto in kaj lahko pričakujejo od njega;
- intervjuji z zaposlenimi, ki so opravili program Maistart za usposabljanje za vodstvene funkcije v MHG;
- splošni video, v katerem sicer zaposleni ne govorijo, so pa še vedno glavni protagonisti, saj zaradi njih hotelski in drugi kompleksi delujejo in so videti brezhibno.
Format videov in slog fotografije smo prilagodili družbenim omrežjem, po katerih se kampanja v največji meri distribuira. Videe sestavljajo kratki podnaslovljeni intervjuji, montirani na »snackable« način, da bi le gledalce čim dlje zadržali na družbenih omrežjih, hkrati pa jim pričarali kar se da pristno, verodostojno in pravih informacij polno predajo znanja in napotkov pri iskanju zaposlitve.
Zanimanje za posamezne poklice smo gradili na izpovedih zaposlenih v MHG, ki so si na svojih delovnih področjih nabrali že precej izkušenj ter so uspešno prešli karierne mejnike, dileme in zagate na svoji profesionalni poti. Njihova pričevanja navdušujejo vse, ki jih zanima delo v hotelirstvu. Namenjena pa so v spodbudo predvsem tistim, ki še iščejo svojo vlogo v hotelskih sistemih.Snemalni proces kot orodje za integracijo
Celoten proces od izbire protagonistov do samega snemanja je imel izjemno povezovalno moč. Okrepil se je timski duh tistih pred kamero in onih za njo, ki so pomagali pri organizaciji ali pa samo sledili dogajanju. Zaposleni so se počutili cenjene, videne, spoštovane, kar je sprožilo pozitivno vzdušje ter prispevalo k še večjemu angažmaju in ponosnemu predstavljanju MHG tudi navzven.
Z rekrutacijsko kampanjo nam je Maistra Hospitality Group uspelo predstaviti kot dostopnega, odprtega delodajalca, ki ceni osebni stik. Posebno v hotelirstvu je to ključni element uspeha. Verjamemo, da tak pristop potencialne kandidate spodbuja in motivira za prijavo in sodelovanje.
Snemanje rekrutacijskih videov in fotografij za Maistra Hospitality Group je imelo še dodatno zelo pomembno vlogo – okrepil se je timski duh ter spodbudil zaposlene k še večji povezanosti in identifikaciji z delodajalcem.Več o Maistra Hospitality Group lahko preberete tukaj.