Petrolova visokokakovostna goriva znamke Q Max zagotavljajo boljše delovanje motorjev, ob redni uporabi pa celo več prevoženih kilometrov. Njihove prednosti smo predstavili v jesensko-zimski kampanji, ki je temu odličnemu produktu pokazala pravo pot do kupcev. Vam jo zaupamo? Gremo!

 

ZAČETEK POTI

Na Petrolovih bencinskih črpalkah že dlje časa točimo visokokavostna goriva Q Max, ki z najnovejšimi tehnološkimi rešitvami zagotavljajo boljše delovanje in zaščito motorja. Znamko kupci sicer dobro poznajo, njene najboljše lastnosti pa pri njih niso prišle povsem do izraza.

Ker gre za odličen produkt, smo s celostno kampanjo, ki je odmevala po radiu, televiziji, tiskanih in spletnih medijih ter Petrolovih lastnih komunikacijskih kanalih, dvignili zavedanje o znamki in izpostavili njene prednosti, ki se izkažejo tudi v zimskem času.

Slogan »Poganjamo vse vaše poti« jesensko-zimske kampanje za goriva Q Max se vsebinsko lahko prilagaja kontekstu in pozicioniranju, pri tem pa obdrži svoje osnovno sporočilo.

ISKANJE NOVIH POTI

Spremembe dojemanja znamke Q Max smo se lotili z razmislekom, kakšno vlogo ta sploh igra v naših življenjih. Ideje, ki so se nam porajale, smo zapisali v manifestu o vsakdanjih in nevsakdanjih poteh, na katerih nas spremlja znamka Q Max. Pri določanju ciljnih javnosti smo se vprašali, kakšne poti ubirajo in se po njih podali z izjemno razvejano vsebinsko kampanjo, ki Petrolova goriva pozicionira kot skrbnega partnerja skozi naša dinamična življenja.

Manifest, ki smo ga zapisali ob razmišljanju o kreativnih rešitvah, je bil navdih za vsebine jesensko-zimske kampanje za goriva Q Max. Pripoveduje o vsakdanjih in nevsakdanjih poteh, na katerih nas spremljajo Petrolova goriva.

POGLEJTE SI VIDEO

 

ZEMLJEVID POTI

Manifest, ki smo ga napisali, je bil navdih za slogan jesensko-zimske kampanje, ki se v osnovni obliki glasi »Poganjamo vse vaše poti«, glede na kontekst in pozicioniranje, pa se lahko spreminja v:

  • »Poganjamo vse jesenske poti«,
  • »Poganjamo vse zimske poti«,
  • »Poganjamo vse smučarske poti« in podobne variacije.

 

Z dodatkom »Gremo?« pa smo odprli dialog s kupci in spodbudili akcijo, ki jo poganjajo goriva Q Max. Dinamiko popotovanj, pustolovščin in aktivnega življenjskega sloga poudarja tudi vizualna podoba kampanje, saj prikazuje ljudi na najrazličnejših poteh – v šolo, v službo, na sestanek ali izlet.

Da bi v čim krajšem času s kampanjo pokrili čim več distribucijskih kanalov, smo pripravili osnovne tekstovne in slikovne gradnike, nato pa jih sestavljali v vsebine, s katerimi smo pokrili:

  • radijske in televizijske kanale,
  • tiskane in spletne medije,
  • advertoriale, PR članke,
  • Petrolova prodajna mesta in druge lastne kanale.

Z nasveti o zimski vožnji, skrbi za vozilo in aktivnem preživljanju prostega časa, smo predstavili prednosti goriv Q Max, ki pridejo posebej do izraza v hladnejšem delu leta. Kupcem s tem sporočamo, da se lahko kadarkoli zanesejo nanje, saj s tehnološkimi inovacijami skrbijo za njihova vozila, posredno pa tudi za njihovo varnost.

Uspešno vsebinsko kampanjo bomo v prihodnjih mesecih postopoma nadgrajevali v vsebinski ekosistem, ki bo križišče poti, prek katerih bo znamka Q Max vzpostavljala učinkovitejšo komunikacijo s kupci. Veselimo se izziva. Gremo? Gremo.

 

 

Iščete podobno rešitev? Pogovorimo se! Pišite nam.