Ko je Škoda predstavila novo identiteto znamke, vključno s svežo vizualno podobo, in posodobljeno komunikacijsko strategijo, smo se znašli pred izzivom: kako sicer lokalizirano, a vendarle globalno, za vse trge enako oglasno kampanjo dopolniti s projektom, ki bi nagovoril in aktiviral Škodino na novo definirano ciljno skupino t. i. sodobnih raziskovalcev v Sloveniji? V tej ciljni skupini smo kmalu identificirali številno, hitro rastočo in angažirano kolesarsko skupnost, ki Dirko po Franciji šteje za najpomembnejši športni dogodek leta in strastno spremlja potek vseh etap. In ker je Škoda že 20 let glavni partner Toura, je bilo hitro jasno, kaj moramo storiti: treba je v Francijo!

 

S kampanjo smo omogočili ekskluziven vpogled v zakulisje Dirke po Franciji, kakršnega televizijski gledalec sicer nikoli ne dobi.

Zavedali smo se, da bo lahko naša komunikacija učinkovita, samo če bo zares pristna.

Vloga znamke Škoda je torej lahko le ta, da skrbno izbranim posameznikom omogoči potrebne komunikacijske kanale, sredstva in priložnosti ter jim ob upoštevanju natančno določenih temeljnih pravil prepusti ustvarjanje vsebin.

V ciljni skupini smo tako identificirali in angažirali štiri skrbno izbrane posameznike. Antea in Uroš Bitenc ter Alja Skrt in Mihael Žgajnar niso le Instagram vplivneži, temveč tudi navdušeni raziskovalci vsega novega, popotniki in kolesarji.

Škoda Slovenija, naš dolgoletni naročnik, je prepoznala potencial takšne komunikacije in nam omogočila, da smo naše »poročevalce« opremili z električnim vozilom Škoda Enyaq Sportline 80 4x4 skupaj s strešnim šotorom in nosilci za kolesa, dobili pa so tudi ekskluziven dostop do VIP-dogodkov in dogajanja v zakulisju. Njihove objave so tako lahko ponudile svojevrsten vpogled v ozadje Dirke po Franciji, kakršnega gledalec televizijskih prenosov sicer nikoli ne dobi.

 

Vsebine na Instagram profilu Škoda Slovenija so dosegle 80 % uporabnikov Instagrama v Sloveniji.

Zmagovalna kombinacija

Instagram kot glavni komunikacijski kanal kampanje #ŠkodaNaTouru smo dopolnili z vsebinami na spletni strani, Facebook profilu in YouTube kanalu znamke Škoda v Sloveniji ter poskrbeli tudi za ustrezno oglaševanje objav. Tako smo zagotovili celovito pokritost na Instagramu, kampanji dodali potreben kontekst in jo razširili tudi na nova občinstva prek platform, kot je denimo YouTube s formatom Shorts.

Prevzem Škodinega profila na Instagramu se je začel 1. julija in končal 24. julija 2023, v tem času pa je bilo na njem skupaj ustvarjenih preko 400 različnih vsebin, od tega kar 374 Storyjev.

Storyje je dopolnjevalo več kot 60 različnih vsebin na drugih kanalih. Poleg zakulisja dirke so naši terenski »poročevalci« raziskovali tudi Škodino kolesarsko dediščino, predstavljali zanimive ljudi in kraje ter delili svojo izkušnjo z električnim avtomobilom.

Med letošnjo Dirko po Franciji so tako vsebine s kanalov Škode Slovenija presegle vsa pričakovanja in dosegle vsako Slovenko oziroma Slovenca, ki ga kolesarjenje vsaj malo zanima. Velja tudi omeniti, da te vsebine še danes, ko se je letošnji Tour de France že zdavnaj končal, ohranjajo svojo privlačnost, o čemer pričajo vedno novi ogledi, všečki in komentarji.

Zanimiva dejstva:

  • Med kampanjo so vsebine na Instagram profilu Škoda Slovenija dosegle več kot 80 % vseh uporabnikov Instagrama v Sloveniji.
  • Interakcije (engagement) so v primerjavi s tedni pred kampanjo zrasle za izjemnih 1581 %.
  • Videoobjava (Reel) z največjim dosegom je dosegla več kot 800 tisoč različnih posameznikov in bila predvajana več kot milijonkrat.

 

Raziskovali smo Škodino kolesarsko dediščino, predstavljali zanimive ljudi in kraje ter delili svojo izkušnjo z električnim avtomobilom.

Oglejte si videokolaž našega poletja v zgodbi.

 

 

Iščete podobno rešitev? Pogovorimo se! Pišite nam.