Ta spletna stran za izboljšanje uporabniške izkušnje uporablja piškotke. Poleg piškotkov, ki zagotavljajo funkcionalnost, uporabljamo tudi piškotke za potrebe spletne analitike. Z uporabo te spletne strani se strinjate z uporabo piškotkov. Če jih ne želite dovoliti, ustrezno spremenite nastavitve v brskalniku. Več informacij najdete v naši Politiki piškotkov.
21. 03. 2024
Povezovanje trgov: kako lokalizirati globalno?
RAZUMEVANJE IZZIVA: VEČ KOT LE PREVOD
Lokalizacija tujega naročnika na slovenskem trgu ni samo vprašanje jezika; gre za prilagajanje konteksta sporočila drugi kulturi oziroma drugače razmišljajočim ciljnim javnostim. Pri našem sodelovanju z naročnikom Regionalnim marketingom vlade avstrijske Koroške smo dodobra usvojili razumevanje mednarodnega poslovnega diskurza.
Avstrijska Koroška, najjužnejša avstrijska regija, ki je znana po svojem podjetniškem duhu in živahnem poslovnem okolju, podjetnikom z mednarodnimi ambicijami ponuja ogromno – tako tistim, ki ne vedo, kako začeti svoj posel, do tistih, ki želijo razširiti svoje poslovanje ali se ukvarjati z investicijami. Za nas je bilo tukaj glavno vprašanje: kako lahko učinkovito širimo sporočila tega naročnika in nagovorimo slovensko poslovno javnost?
Odgovor leži v strateških nasvetih in komunikacijskih strategijah, ki so prilagojene naši medijski krajini. Tukaj nismo ponudili le svetovanja, ampak smo želje naročnika, s katerim letos sodelujemo že četrto leto, pretopili tudi v produkcijo in izvedbo. S tem smo zagotovili, da sporočilo ne samo doseže slovenski poslovni trg, ampak ga tudi angažira.
Avstrijska Koroška se kot trajnostna baterija Avstrije in zelena zibelka Evrope postavlja na zemljevid prihodnosti, zato postaja vse bolj vroča točka za podjetnike.
STRATEŠKI VPOGLED: VODNIK PO NEZNANEM
Priprava komunikacijske strategije se mora vedno začeti s celostnim razumevanjem naročnika. Le tako lahko presodimo, kje in kako lahko v ekonomskem tkivu Slovenije prepoznamo edinstvene tržne priložnosti in izzive. Naš pristop pri naročniku Regionalnem marketingu vlade avstrijske Koroške je bil dvoplasten:
1. Analiza trga in razvoj strategije
Z razumevanjem poslovne strategije avstrijske Koroške, podjetniškega okolja v Sloveniji in potreb slovenskih izvozno usmerjenih podjetij smo oblikovali komunikacijsko strategijo, ki se ujema tako s poslovnimi cilji naročnika kot zahtevami in potrebami našega trga.
2. Prilagoditev komunikacijskega načrta
Komunikacijski načrt je zajel domišljen izbor variacij na temo vsebina – ciljna skupina – medij/kanal, pri čemer smo poskrbeli za vse faze projekta: od idejne zasnove, produkcije vsebin in materialov, kreativnih rešitev do oglaševalskih kampanj, PR-aktivnosti in sodelovanj na poslovnih dogodkih.
Razvoj inovativnega okolja je plod večletnega sodelovanja ter simbioze med univerzo, raziskovalnimi institucijami in gospodarstvom. Ugodne razmere so na tleh avstrijske Koroške že našla vrhunska globalna tehnološka podjetja, kot so Infineon, Intel, Flex, CISC Semiconductor in Lam Research.
PRODUKCIJA IN IZVEDBA KOMUNIKACIJSKE STRATEGIJE
Z dobro oblikovano strategijo smo se nato osredotočili na produkcijo in izvedbo lokaliziranega komunikacijskega načrta naročnika.
- Ustvarjanje in lokalizacija vsebine
Ali ko kreativnost sreča učinkovitost: od nativnih člankov in uredniških vsebin v vodilnih slovenskih tiskanih in digitalnih medijih do mesečnih oglasov na družbenih omrežjih – za avstrijsko Koroško vsak mesec pripravljamo vsebino, ki neposredno nagovarja slovensko podjetniško javnost. Pomembno je, da vsebina ne le informira, temveč tudi spodbuja in navdihuje, s čimer gradimo most med ponudbo naročnika in poslovno ciljno javnostjo.
- Distribucija in angažiranost po več kanalih
Z izkoriščanjem moči digitalnih in tradicionalnih medijev zagotavljamo, da sporočilo doseže svojo ciljno skupino po več kanalih. Naše ciljne kampanje so zasnovane za optimizacijo dosega in angažiranosti.
- Spremljanje uspešnosti in optimizacija
Uspešnost strategije spremljamo, merimo, analiziramo in nenehno optimiziramo. Rezultat stalne komunikacije in promocije poslovne avstrijske Koroške se počasi že zrcali v zavesti nekaterih slovenskih podjetnikov, tako da se ta regija že uvršča v polje njihovih poslovnih odločitev za prihodnost.
S strateškimi vpogledi in prilagojenimi rešitvami, ki smo jih pridobili med delom z Regionalnim marketingom vlade avstrijske Koroške, smo tu, da tudi vam pomagamo najti ključ do uspeha – z znanjem in izkušnjami na področju povezovanja poslovnih praks v medkulturnem okolju.
Goliška železnica kot eden izmed najpomembnejših infrastrukturnih projektov v Evropi odpira nove in hitre povezave med mesti, regijami in državami. Nove poti, nove poslovne priložnosti.
Več o zeleni zibelki Evrope in pogojih, ki jih tam ponujajo za vse podjetnike in vlagatelje, si lahko preberete tukaj.