Formula za uspešen dogodek

V formuli za uspešen dogodek je seveda veliko pomembnih elementov. Začne se z dovolj jasno premišljenim in definiranim ciljem ali cilji, ki jih je smiselno določiti na tak način, da jih lahko tudi izmerimo. Nadaljuje se z opredelitvijo povabljenih udeležencev, gostov oziroma ciljnih skupin, ki jih bomo z vabili in različnimi drugimi komunikacijskimi orodji (oglasi, elektronskimi sporočili itd.) pripravili in motivirali za naš dogodek.

Ko imamo jasno opredelitev in sliko teh dveh elementov, sledi priprava kreativnega vsebinskega scenarija, ki ju poveže tako, da se sporočila in občutki čim globlje zasidrajo v udeležencih. Pri tem se povezujejo sporočilni in tehnični elementi, zvok, slika, celo vonj ima lahko svojo vlogo. Toda eden ključnih elementov dobrega dogodka, ki definira in omogoča tudi vse druge, je izbor lokacije in prostora za dogodek.

Edvard se navdušuje nad različnimi žanri in tipi dogodkov, od poslovnih zajtrkov do koncertov ali novinarskih konferenc.

Kaj odlikuje prostor Edvard?

Prostor Edvard je lociran v centru Ljubljane in njegova prva značilnost je žlahtno poreklo, saj je mojstrovina arhitekta Edvarda Ravnikarja v pritličju spomeniško zaščitene stavbe, ki je del ikoničnega Ferentovega vrta. Prav po svojem stvaritelju je prostor tudi dobil zdajšnje ime. Živahno urbano okolje spodbuja dobre vibracije, direkten vhod pa zagotavlja enostaven dostop in popolno zasebnost. Ko pa ste enkrat v notranjosti, vam modularni notranji dizajn omogoča prilagoditev prostora točno temu, kar organizator potrebuje. Vse skupaj je podprto z najsodobnejšo tehnologijo, brez katere danes ni več dobrega dogodka: vrhunski laser, zvočni sistem in osvetlitev.

Prostor za vaše zgodbe.

Koliko družbe sprejme Edvard?

Edvard nima rad prevelikih skupin in gneče. Ustreza mu 20 ležečih, 50 sedečih ali 80–110 stoječih, z nekaj tolerance navzgor ali navzdol. Lahko je odprt proti živahni ulici ali pa potopljen v intimno črnino, kar daje scenarističnim in režijskim idejam veliko možnosti. Lahko je predavalnica, studio, konferenčni prostor, pop up trgovina, lahko je mini telovadnica ali prostor za jutranje poslovno srečanje oziroma slavnostno kosilo.

Posebnost Edvarda pa je tudi njegova povezanost z inovativnim komunikacijsko-marketinškim podjetjem PM, poslovni mediji, kar najemnikom in uporabnikom omogoča, da se vsaj deloma ali pa v celoti naslonijo na profesionalnost, izkušnje in inovativnost sodobne tehnološko-vsebinske marketinške agencije.

Edvard: prilagodljiv in vsestranski prostor za različne dogodke z intimnim vzdušjem in podporo agencije PM.

Več podatkov o prostoru Edvard najdete tukaj.

 

 

Vas zanima več?

Poslovni idejnik vsak mesec prinaša inovativne odgovore na vaša poslovna vprašanja s področij vsebine, kreative, kode in svetovanja.

Prijavite se tukaj.