S Porsche Centrom Ljubljana smo kot netipična marketinška agencija v zadnjih štirih letih ustvarili močno partnerstvo, ki temelji na strateškem sodelovanju, kreativnosti in visokokakovostni produkciji. Skupaj smo dosegli izjemne rezultate, vključno z več kot 1200-odstotno rastjo vključenosti uporabnikov na družbenih omrežjih.

 

V času koronskih omejitev smo namesto produkcije video vsebin na dirkališču v prostor agencije prenesli t. i. slot car progo in priredili kampanjo s turnirjem v vožnji modelčkov vozil.

 

Kako se je vse začelo

Sodelovanje med agencijo PM in Porsche Centrom Ljubljana se je začelo novembra 2020 z jasno zastavljeno strategijo na več kanalih, predvsem digitalnih. Skupaj smo uspešno odgovarjali na poslovne in komunikacijske izzive ter ohranjali vizijo znamke Porsche.

Že prvi projekt – inovativna predstavitev električnega modela Porsche Taycan – je bil izredno ambiciozen, saj je vključeval vožnjo na simulatorju in v realnem svetu. Ta pristop je prinesel izjemne rezultate in povečal vključenost uporabnikov za več kot 1200 odstotkov.

Tri ravni uspešnega partnerstva

Partnerstvo med agencijo PM in Porsche Centrom Ljubljana se odvija na treh ravneh: strateški, kreativni in produkcijski.

1. Strateško sodelovanje vključuje agencijo v vse faze aktivnosti naročnika, kar omogoča hitro in učinkovito odzivanje na izzive.

2. Kreativno raven predstavljajo kampanje, ki rešujejo komunikacijske izzive in povečujejo povpraševanje po Porschejevih modelih, vključno z električnimi vozili.

3. Produkcijska raven pa prinaša vrhunsko video produkcijo in pripovedovanje zgodb, ki lokalnemu trgu dodajajo globlje čustvene povezave z znamko.

Naše sodelovanje s Porsche Centrom Ljubljana je pokazalo, da lahko strateško in kreativno partnerstvo prinese izjemne rezultate. Ta zgodba je primer uspeha, ki ga poganjajo strast in skupne vrednote.

 

Z globalno znamko uspešno ustvarjamo lokalne zgodbe.

 

Več o Porsche Centru Ljubljana.

 

 

Iščete podobno rešitev? Pogovorimo se! Pišite nam.