NE PODCENJUJMO ISKALCEV

30 % vseh uporabnikov vašega spletnega mesta bo verjetno uporabilo iskalnik. Ne smemo jih podcenjevati ali celo zanemariti. Verjetnost, da bodo takšni uporabniki postali vaše stranke, je namreč trikrat večja kot pri tistih, ki samo brskajo po vašem spletnem mestu.

Kako jih lahko prepričamo?

S tem izzivom smo se srečali tudi pri portalu hotelskega velikana Maistra.com. Kako lahko na spletnem mestu s preko 300.000 stranmi vsebine v več jezikih obiskovalcem zagotovimo, da najdejo točno tisto, kar jih zares zanima, in izpostavimo ponudbo, ki je primerna zanje?

Z naprednim iskalnikom s podporo umetne inteligence do boljših rezultatov

Razvoj dobrega iskalnika zahteva natančen načrt in jasne cilje, saj le tako lahko pripravimo uporabniške scenarije, ki jih želimo omogočiti s tehnološko rešitvijo.

Pri tem je ključno, da spoznamo tako navade naših uporabnikov (kaj običajno iščejo, v katerem jeziku, pri katerih vnesenih frazah se najpogosteje zmotijo, na katere vsebine največkrat klikajo …) kot tudi vsebine, ki jih imamo na voljo na spletnem mestu. Na podlagi teh informacij lahko identificiramo, katere vsebine so pomembnejše pri podpori nakupnemu procesu in tudi pod kakšnimi iskalnimi frazami jih želimo pokazati potencialnim strankam.

Napredni iskalnik omogoča avtomatsko analizo vsebine ter prikaz najustreznejših rezultatov glede na iskalne fraze in pretekla iskanja uporabnika.

 

Personalizacija pripomore k večji konverziji

Za hotelskega velikana Maistro smo na spletno mesto integrirali napredni iskalnik z umetnointeligenčno podporo, ki omogoča personalizirano iskanje ter s tem boljšo uporabniško izkušnjo pri rezervaciji in krajši nakupni proces.

V ta namen smo najprej analizirali pretekle interakcije uporabnikov z iskalnikom na spletnem mestu, razporedili vsebine v različne kategorije (po jezikih, tipih nastanitev, destinacijah, tipih vsebine …) in skupaj z naročnikom določili, katere vsebine so pomembnejše in v katerih situacijah želimo, da so postavljene na vrh iskalnih zadetkov.

Kako lahko na podlagi preteklih iskanj izboljšamo rangiranje rezultatov v iskalniku?

Naša rešitev periodično indeksira celotno vsebino spletnega mesta, jo analizira in oceni glede na različne faktorje (pretekla iskanja vseh uporabnikov, najbolj klikane vsebine, ujemanje vsebine z iskalnimi frazami …) ter na podlagi ocen predvidi, katere vsebine so relevantnejše, in temu prilagodi razpored vsebin, prikazanih v iskalniku.

Avtomatsko, a narejeno čisto po meri

Napredni iskalnik uporabniku avtomatsko prikaže vsebine, ki jih oceni kot najprimernejše, a hkrati omogoča ročno definiranje pravil, kateri tipi vsebine so pomembnejši, kdaj naj se prikažejo višje med zadetki, kako pomemben je pri rangiranju naslov …

Prav tako napredni iskalnik omogoča ročno izpostavljanje zadetkov, ki jih naročnik želi narediti opaznejše za določene iskalne fraze. Imate uporabnike, ki iščejo kamp v Rovinju? Ni problema – prikažite jim posebno poletno ponudbo za vaše rovinjske kampe in tako povečajte možnost prodaje.

Poleg boljše uporabniške izkušnje napredni iskalnik avtomatsko prepozna napake pri iskalnih frazah in uporabniku samodejno predlaga vsebine, ki jih oceni kot najustreznejše glede na iskalno frazo. Tako poskrbimo, da uporabnik pri iskanju nikoli ne ostane brez rezultatov. Celotna rešitev pa ne potrebuje podatkovnih baz ali strežnikov, saj vse deluje v oblaku.

Poleg boljšega prikazovanja rezultatov novi iskalnik omogoča ročno izpostavitev specifičnih vsebin, kot so posebne ponudbe, ki pripomorejo, da se uporabniki hitreje odločijo za nakup.

 

Želite najti več informacij? Obiščite maistra.com.

 

 

Iščete podobno rešitev? Pogovorimo se! Pišite nam.