NEPOPISAN LIST

Uspešno podjetje mora vselej inovirati, slediti trendom, iskati sveže priložnosti, ustvarjati nove izdelke, tudi nove znamke. A kaj, ko ti uspeva vse našteto, manjka pa res dobra zgodba? S tem izzivom se je – kljub tisočerim uspešno lansiranim proizvodom – soočil tudi naš naročnik Proteini.si. Nova linija izdelkov športne prehrane REBEL je morala nagovoriti povsem nov segment: mlade.

Gre za začetnike v svetu športa in predvsem tiste, ki še nimajo lastnega dohodka, si pa želijo kakovostne in dostopne športne prehrane.

Ključni cilj je bil zato ustvariti močno osebnost znamke, ki bi izstopala na trgu, razumela mlade in jih nagovorila. Kar smo zasnovali, izraža željo po tem, da REBEL ne predstavlja le športne prehrane, temveč tudi življenjski slog in vrednote, s katerimi se mladi lahko identificirajo.

 

Nova linija Rebel se ponaša s širokim naborom izdelkov, ki so kakovostni in mladim precej bolj dostopni.

 

ZGODBA, KI PRESEGA TELOVADNICO

Ustvarjanja identitete znamke REBEL smo se lotili skupaj. Razmislili smo, kaj mlade (poleg preoblikovanja telesa) zares zanima. Kaj jim vzbuja zanimanje, preden stopijo v telovadnico? Kaj počnejo, ko odidejo od tam? Kdo vpliva nanje? In kaj zanje danes zares pomeni »rebel«.

Strinjali smo se, da so mladi željni izražanja, ustvarjanja, preoblikovanja. Da nenehno iščejo načine, kako v svetu rutine narediti reči pač drugače. Se upirati normali. Iti proti toku.

Zato smo znamki REBEL dali glas prek zgodbe, ki prav tega uporniškega duha nagovori širše, še zunaj telovadnice. Z njo se obračamo na vse borce, drugačne, umetnike in kreativne duše. Ekstremiste. Pa tudi tiste, ki v kletnih vadnicah sanjajo o preboju. Glasbenike, plesalce, grafitarje, boksarje, pa motoriste.

Znamka REBEL je tako dobila svoj manifest, ki pod uporniško zastavo združuje šport in umetnost izražanja – ker prav oba delata spremembe.

 

Zgodbo znamke smo zapisali v manifestu, ki se je pretopil v video obliko. Prikazuje simbiozo športa in kulture mladih, od klasične telovadnice pa do plesa, glasbe in celo tetoviranja.

 

GLAS UPORA V VIDEU IN ČRKI

Vse se začne z dobro zgodbo. Ko jo je resnično začutil in ji verjel tudi naročnik, je morala zaživeti še v priročnih oblikah, ki ji bodo dale glas v svetu.

Njeni ambasadorji so morali postati:

  • zaposleni (prvi zagovorniki),
  • zunanji partnerji (distributerji, vplivneži …).

 

Naš uporniški manifest je tako zaživel:

  • v videu,
  • na spletni strani,
  • na družbenih omrežjih.

 

Zapisali pa smo tudi obsežna navodila za komunikacijo (BRAND KIT), ki vsebujejo:

  • osebnost in zgodbo znamke,
  • ključna sporočila in slogan Prebijamo okovja,
  • navodila za komunikacijo distributerjev,
  • navodila za objave vplivnežev.

 

REBEL je zdaj sveža, drzna zgodba, ki je z letom 2024 začela odmevati v telovadnicah in kulturi mladih.

 

Pripravili smo tudi izčrpna komunikacijska navodila (Brand Kit) za interno ekipo in eksterne partnerje (distributerje in vplivneže), ki bodo znamki dali glas.

 

Spoznajte novo uporniško znamko, ki odmeva zunaj telovadnic.

 

 

Iščete podobno rešitev? Pogovorimo se! Pišite nam.