Povzetek
Čeprav danes pojem krize razumemo predvsem v pomenu stiske, nevarnosti in gospodarskih težav, beseda pravzaprav izhaja iz grškega samostalnika krisis, kar pomeni odločitev. Kriza, tudi ta, v kateri so se zdaj znašla podjetja in organizacije, torej označuje točko odločitve in preobrata, ki bo sprožila nove priložnosti.
Eno ključnih področij, kjer so že – in bodo še bolj – pomembne prave odločitve in preobrat, je tudi marketing in širše razumljeno komuniciranje podjetja z najpomembnejšimi deležniki, od katerih je odvisna uspešnost podjetja v prihodnosti: s kupci, partnerji in internimi javnostmi.
Situacija, v kateri smo se znašli, bo hitreje kot kadarkoli prej spremenila ustaljene navade in pričakovanja uporabnikov. Podjetja, ki bodo to pravočasno prepoznala in se ustrezno prilagodila na prihajajočo realnost, bodo ne le preživela, ampak v času, ki prihaja, celo prosperirala.
Sedanja kriza je pokazala, da bodo hitre, premišljene, kakovostne, kreativne, tehnološko dovršene marketinške, prodajne in širše komunikacijske aktivnosti ključne za preživetje in razvoj.
Dokument agencije PM, poslovni mediji, povzema ključna področja, ki bi morala biti predmet resnega premisleka, odločitve in takojšnjega načrtovanja aktivnosti v podjetjih, ki jim okoliščine dovoljujejo, da lahko gledajo tudi v prihodnje mesece in leta.